Полезни статии

Съвременна урология, често срещани проблеми,
видеоматериали

Камъни в бъбреците

Лазерно и безкръвно разбиване

kamani-v-babrecite-statii-urology

Камъните са едни от най-честите урологични проблеми. Предлагаме ви интересни и достъпни статии за видовете камъни, бъбречната криза и модерните методи за лазерно и ултразвуково разбиване.

kamani-v-babrecite-statii-urology
statii-uvelichena-prostata-urology

Увеличена простата

Симптоми, диагностика и лечение

statii-uvelichena-prostata-urology

Всеки възрастен мъж се сблъсква с проблемите с простатата. Предлагаме ви интересни статии за причините, симптомите и модерните безкръвни и лазерни методи за лечение на доброкачествената простатна хиперплазия.

Рак на простатата

Модерна урологична дейност

Ракът на простатата е коварно заболяване и често пациентите дори не подозират за него. Прочетете статиите, за да научите най-важното за тази болест, ранните симптоми и методи за диагностика, както и съвременните за съвременните методи за лечение.

Модерна урологична дейност
statii-pikochen-mehur-urology

Пикочен мехур

Често уриниране, тумори на мехура

statii-pikochen-mehur-urology

Често уриниране, изпускане на урина или кръв в урината – виско това, могат да бъдат симптоми на заболяване на пикочния мехур. Разгледайте раздела, за да научите всичко за свръхактимния пикочен мехур, инконтиненцията и туморите на мехура.

Мъжки проблеми

statii-mujki-problemi-urology

Срамът, несигурността и наложените табута дълго време пречат на мъжете да обърнат внимание на проблемите си и да потърсят помощ. Прочететете раздела, за да научите най-важното за проблемите с ерекцията, преждевременната еякулация, фимозата и редица други проблеми на мъжката полова система.

statii-mujki-problemi-urology
statii-uroinfekcii-urology

Уроинфекции

Цистит, простатит, полово-предавани болести

statii-uroinfekcii-urology

Инфекциите на пикочния мехур, бъбреците и половите органи са едни от най-честите урологични проблеми и засягат пациенти във всички възрасти. Научете най-важното за тях, какви са симптомите, методите на лечение и как да се предпазите от тях.

Физикална терапия при

мъжки проблеми

cw-fizikalna-terapia-kruglo

Интересни статии за новите методи на лечение на хроничен простатит, еректилни десфункции и преждевременна еякулация – Високо-интензивен лазер, електроакупунктура и лазерпунктура.

cw-fizikalna-terapia-kruglo
You are here: